Особливості вступу '2022
Вступна кампанія '2022 стартує 1 липня з реєстрації електронних кабінетів.
Кабінет реєструється за адресою: https://vstup.edbo.gov.ua/
Для реєстрації електронного кабінету необхідно ввести:
- адресу вашої актуальної електронної пошти (вона стане логіном в особистому електронному кабінеті) та пароль;
- серію та номер документа про повну загальну середню освіту (ПЗСО);
- номер, PIN-код, рік отримання сертифіката ЗНО.
Зверніть увагу! Як показує досвід милих років, у перші дні після початку реєстрації електронних кабінетів, через велике навантаження на сервери, система починає «виснути». Це не привід для паніки. Почекайте день-два, доки ажіотаж вгамується.
Далі на вказану вами адресу електронної пошти має прийти лист із посиланням (воно діятиме лише протягом години!), за яким вам треба перейти для завершення реєстрації е-кабінету.
29 липня в електронному кабінеті з’являється можливість подавати заяви на вступ. У 2022 році ви маєте право подати до 20 заяв, але для вступу на бюджет – максимум п’ять.
Приймання заяв триватиме:
- до 18:00 8 серпня – для осіб, які вступають на основі індивідуальної усної співбесіди;
- до 18:00 23 серпня – для осіб, які вступають за результатами національного мультипредметного теста (НМТ) або за результатами ЗНО минулих років.
Інформація про строки приймання заяв і документів для участі у вступних іспитах оприлюднена на цьому сайті.
Індивідуальні усні співбесіди проводяться з 9 по 16 серпня включно.
Формування рейтингових списків вступників, надання рекомендацій до зарахування та оприлюднення списку рекомендованих з повідомленням про отримання чи неотримання права здобувати вищу освіту за кошти державного або місцевого бюджету (за державним або регіональним замовленням) здійснюються не пізніше 29 серпня.
Після отримання рекомендації вступник повинен підтвердити своє бажання навчатися на бюджеті у певному ЗВО та подати оригінали документів. Якщо після 29 серпня у вашому кабінеті нічого не змінилося, це означає, що вам не надали рекомендацію на зарахування на бюджет. Тому ви можете претендувати на навчання на контракті.
Видання наказів про зарахування вступників на навчання на контракт має відбутися не пізніше ніж 30 вересня 2022 року.
Пропонуємо вам також ознайомитись з кількома корисними вебресурсами щодо дорожньої карти вступника — все про електронний кабінет:
Коли та як реєструють електронний кабінет: https://osvita.ua/consultations/bachelor/82700/
Текстова інструкція з реєстрації е-кабінетів: https://vstup.edbo.gov.ua/files/Instrukciya_EK_PZSO_2022.pdf
Відеоінструкція з реєстрації е-кабінетів: https://www.youtube.com/watch?v=E8ylTqTAcBo
Прийом заяв та документів для «паралельного» навчання, здобуття другої вищої освіти, а також для поновлення чи переведення
Шановні вступники!
01 серпня 2022 року розпочинається прийом заяв та документів:
- на другий курс за спеціальностями 081 «Право» та 293 «Міжнародне право» для здобуття ступеня бакалавра як «паралельне» навчання. Докладніше...
- на перший курс (зі скороченим строком навчання) від вступників на основі здобутого раніше такого самого або вищого ступеня (рівня) вищої освіти з іншої спеціальності для здобуття ступеня бакалавра на заочній формі навчання за спеціальністю 081 «Право» (здобуття другої вищої освіти). Докладніше…
Зверніть увагу! З 29 липня 2022 року розпочинається прийом заяв і документів для поновлення/переведення за спеціальностями 081 «Право», 293 «Міжнародне право». Докладніше…
Щодо реєстрації для участі в МКТ
Шановні вступники до магістратури! Вступники, які не змогли зареєструватися для участі в основній сесії МТНК/МКТ, матимуть змогу це зробити 19 вересня! Таке рішення ухвалило Міністерство освіти і науки.
Особи, які зареєструються 19 вересня, братимуть участь у спеціальній сесії МТНК/МКТ, що запланована на 29 вересня – 3 жовтня. Детальна інформація за посиланням: https://testportal.gov.ua/reyestratsiya-dlya-uchasti-v-mkt-mtnk/
Для реєстрації вступник має надіслати на офіційну електронну адресу приймальної комісії Академії адвокатури України referent@aau.edu.ua скановані копії (фотокопії):
- заповненої заяви-анкети з інформацією, необхідною для оформлення екзаменаційного листка;
- документа, що посвідчує особу;
- облікової картки платника податків;
- довідки, виданої за місцем навчання, щодо планового завершення навчання та отримання диплома в рік вступу (у разі, якщо дані особи ще не вносили до ЄДЕБО);
- документа про здобутий ступінь вищої освіти (освітньо-кваліфікаційний рівень) (для осіб, які завершили навчання в минулих роках);
- медичного висновку за формою первинної облікової документації 086-3/о (у разі потреби створення особливих/спеціальних умов для проходження МКТ).
Зверніть увагу! Бланк заяви-анкети ви можете завантажити з сайту Українського центру оцінювання якості освіти (УЦОЯО) за цим посиланням: https://testportal.gov.ua/wp-content/uploads/2022/06/Zayava-anketa-MKT_MTNK.pdf.
У разі успішної реєстрації учасникові буде надіслано на електронну адресу, зазначену в заяві-анкеті:
- скановану копію екзаменаційного листа;
- скановану копію реєстраційної картки.
Вступник вважається зареєстрованим після виготовлення бланка екзаменаційного листка.
Зверніть увагу! Оригінал екзаменаційного листка зберігатиметься у приймальній комісії. Вступник має обов’язково перевірити інформацію, зазначену на сканованих копіях документів. У разі виявлення в екзаменаційному листку та/або реєстраційній картці помилок вступник має негайно звернутися до приймальної комісії.
Вступник може внести зміни до реєстраційних даних, здійснивши перереєстрацію протягом часу, відведеного для реєстрації. Якщо скановані копії бланка екзаменаційного листка та реєстраційної картки не надійшли на адресу, зазначену в анкеті, за два тижні до початку проведення МКТ вступник має звернутися до приймальної комісії, до якої надсилав реєстраційні документи, для отримання відповідних роз’яснень. Якщо ж під час перевірки документів буде встановлено, що особа не має права брати участь у конкурсному відборі, то на електронну адресу, із якої надійшли документи, представник приймальної комісії надішле повідомлення про відмову в реєстрації із зазначенням причини відмови.
Для кожного учасника, який отримав екзаменаційний листок, на вебсайті Українського центру оцінювання якості освіти створюється інформаційна сторінка «Кабінет вступника» (шукайте за адресою: https://zno.testportal.com.ua/master/login), доступ до якої здійснюється за номером екзаменаційного листка та РIN-кодом, зазначеним у ньому. Саме у цей кабінет вам надійде запрошення, в якому будуть зазначені місце, дата та час тестування. Тому обов’язково перевірте активність власного е-кабінета.
Також радимо ознайомитись з інформацією про вступні до магістратури за посиланням: https://testportal.gov.ua/vstupni-do-magistratury/
Бажаємо успіхів! Телефони для довідок : +380677075724 (Астрова Лариса Миколаївна, відповідальна секретарка Приймальної комісії).